2017.09.13.

Zalánnak tegnap rém rossz napja volt és estére már aggódni kezdtem érte. Aztán mikor elaludt, megnyugodtam.

Semmivel sem telnek másképp a napok, mint eddig. A gyerekek reggeli iskolába indítása egy tortúra. Az útlevelek intézése egy külön show, ráadásul apa megint dolgozik minden nap és persze mindenhez ketten kellünk.

Zalán türelmetlen, ő már most indulna a delfinekhez és elég nehéz vele megértetni, hogy türelem, még nem indulhatunk. De annyira szeretné már látni a delfineket!

Érdekes így élni az életünket, ugyanolyan átlagosan, mint más és remélve, hogy elröppennek addig a napok. De ott van még a jövő péntek! Görcsbe rándul a gyomrom!

Egyrészt nagyon szeretném, ha az a valami, a bevérzés és az egyenetlenség, amit a doktornéni múltkor látott az áprilisban műtött hegen jó irányba változna. Másrészt ha ez mégse lenne így, már csak sikeres és gyors műtétet szeretnék. Bár tudom, ha így lenne, a java még csak utána következne. A fájdalom, az itthoni csepegtetés, a napi ötszöri test-test ellen harc… Nem mindennapi küzdelem. Én mégis azt mondom, a ma itthon elérhető gyógyítások közül mi a maximumot kapjuk. De nem értem most ezt a kiújulás dolgot. 😦

Persze , tudtuk, hogy ennél a betegségnél sajnos különleges sajátosság a kiújulás, de azért ennyire nem számítottunk. De ne is fussunk előre! Én azt szeretném, ha sok ima elsöpörne mindent Zalán gyógyulásának útjából.

Tegnap éppen beszélgettem valakivel és előjött az a híres statisztika, hogy ma itthon a gyerekek 95-98%-a meggyógyul ebből a betegségből. Értsd úgy, hogy kisebb-nagyobb károsodással de életben marad. És az illető azt mondta, hogy igen, mégis érthető a félelem. De én már nem akarok félni.

Egy szintén retinós nagyfiú anyukája ezt valahogy úgy fogalmazta meg nekem, hogy ez egy életforma. És milyen igaza van. Idemásolom a mondatait:

“Hmmm…na igen… Én ezt úgy szoktam magyarázni …….nak, hogy ez nem egy múló állapot, hanem egy életre szóló feladat, egy életre szóló harc!!!”

Szóval így telnek a hétköznapok.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Legutóbbi bejegyzések

